© 2024 solvo B.V.

Afbouwen van medicijnen

Goeiedag. Na met mijn behandelaar te hebben overlegd heb ik een recept voor 2,5 mg gekregen. Ik slikte hiervoor 5 mg maar omdat de emotionele vervlakking als bijwerking te vervelend is heb ik een nieuw recpt gekregen. Mijn behandelaar zei dat als het aanhoudt dat ik 1,25 mg moest slikken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoeveel uur ga je dan nog slapen? Wordt iets meer emotioneel? Kan iemand die hier ervaring mee heet mij alstublieft van de juiste antwoorden voorzien? Zelfs mijn behandelaar en psychiater kunnen mij helemaal niks vertellen. Om die reden heb ik nog niet gehalveerd. Het gaat hier om de medicijn zyprexa


Om wat voor medicijn gaat het.

label.Geplaatst op 2008-03-05 17:04:34


zyprexa

label.Geplaatst op 2008-03-06 07:55:38


Van Zyprexa vlak je af. Ikzelf slik 10mg voor het slapen gaan. Ik heb als bijwerking ook afvlakking maar het wordt er niet afgehaald omdat het stemmingsstabiliserend werkt. Jouw dosis is zo laag dat er weinig van te merken zal zijn, denk ik. Maar je moet altijd naar je arts luisteren natuurlijk.

label.Geplaatst op 2008-04-17 15:46:44


Psychiaters kunnen je niets vertellen om de doodeenvoudige reden dat ze het ook niet weten. Ze proberen gewoon maar wat. Als ik je een tip mag geven gewoon goed naar jezelf luisteren en geen advies aannemen van mensen die het niet weten.(in het land der blinden is eenoog koning)

label.Geplaatst op 2009-02-14 20:41:05

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren