© 2024 solvo B.V.

Afkicken Effexor

Hallo, Heb nu 12 jaar effexor gebruikt maar het laatste jaar gaat het niet meer zo goed, forse depressie en maar moe, ben weer op de paars terecht gekomen, daar hebben ze bloed geprikt en het bleek dat ik voldoende effexor krijgt wat bij mij gewicht hoort 105 kilo. Jammer ik had hele goede baat bij de effexor en kon weer gewoon functioneren, had een kleine hoop dat als ik meer zou slikken dat het dan beter ging. Ik werd voor de keus gesteld dag behandeling of een nieuw medicijn Nortrilen. Heb gekozen voor nortilen, dat betekende in een week de efexor afbouwen en met notrilen beginnen, wat een hel dat afbouwen, word er helemaal gek van zweet als een gek elektrische schokken door me lichaam. Droom heel zwaar en eng, Ben nu vier dagen gestopt met de efexor. Maar het goede bericht is dat ik door gaat, IK LAAT ME NIET KISTEN, Heb 13 jaar geleden een alcohol verslaving over wonnen, maat dit is zwaarder dan af blijven van de alcohol dat was een makje hierbij vergelijken Ik geef notrilen de kans, Ik wil me weer beter voelen, wil nog genieten, Maar ik voel me nu erg K Wie heeft er nog meer ervaring mee sorry moest die even van me af schrijven Groet Harrie

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren