© 2024 solvo B.V.

Borderline

eerder had ik al een berichtje achtergelaten op dit forum. dat ging over conversie. dat was eind februari. door mijn klachten werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis uitgebreid onderzocht werd en waar ik gezond werd verklaard. ze hielden het op conversie. omdat ik thuis erg lusteloos en moe bleef en daarbij ernstige sombere klachten, veel huilen enz., heeft de huisarts mij doorgestuurd naar de crisisdienst van ggz. hier werd ik voor 2 weken opgenomen. door observatie daar is men er achter gekomen dat ik borderline heb. dat was even schrikken. maar het klopt dat ik heel somber kan zijn en een moment later helemaal euforisch, dan kan ik de wereld aan! en zo waren 7 van de 9 stellingen voor borderline positief. wie heeft ervaring met behandeling voor borderline. is dat een lang weg? knap je er van op? zijn er speciale medicijnen voor? dit vraag ik, omdat ik op een wachtlijst sta voor gesprek en het duurt allemaal erg lang. ik hoop dat iemand dit herkent en mij tips kan geven. liefs, disje.


de vers training is een goede training voor mensen met borderline. Hier kan je veel leren. groeten en succes, carina

label.Geplaatst op 2009-05-27 15:59:08


hallo carina, sorry dat ik zo laat reageer. ik ben al een poos niet in staat geweest om ook maar iets te doen. bedankt voor de tip, ik heb de site opgezocht waar vers wordt omschreven en het spreekt me erg aan! na het weekend ga ik stappen ondernemen. groetjes, disje.

label.Geplaatst op 2009-06-05 11:44:55

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren