© 2024 solvo B.V.

Borderliner met PTSS Met partner met waarschijnlijk ADHD OD

Hallo. Ik ben een vrouw van 35 jaar, en heb al 14 jaar een haat liefdes verhouding met mijn man. Door mijn slechte jeugd en traumatische ervaringen heb ik Borderline in de vorm van depressies terug trekken je zelf straffen je niet goed genoeg vinden en heb ik PTSS wat op het moment erg opspeelt door de agressie van mijn man er kan echt geen druppel meer bij. Ik ben boos kwaad, 2 weken geleden ging ik samen met mijn naar een intake voor agressie training, want het kon/kan echt niet meer zo door gaan we hebben een dochtertje van 2 (als door een wonder want door mijn gezondheid was het beter van niet) na +/- 15 min zij de intaker mag ik u vrouw wat vragen stellen en hij stelde me vragen waar hij gelijk het goede antwoord op had. Nu gaat mijn man in z\'n vlugge molen omdat ze denken dat hij ADHD OD heeft. IK heb in de verpleging gezeten het zoontje van mijn beste vriendin heeft het WAAROM HEB IK HET NIET GEZIEN NEE IK ZAG ALLEEN MIJN VADER ALS HIJ WEER EENS AGRESSIEF WAS/IS dan draaide ik in de beschermmodus jij zult mij geen pijn doen !!!!!! Dan ik jou !!!!!! Al 14 jaar bij elkaar maar al 4 keer uit elkaar geweest en weer terug gekomen bij elkaar, we kunnen niet absoluut niet zonder mekaar maar ook absoluut niet met elkaar. Kan dat uberhaubt wel samen een Borderliner met PTSS en een ADHDER kan dat wel samen ???? En mijn dochtertje die is al super druk is 83 cm maar weegt nog geen 9,5 kilo en ze eet als een bouwvakker krijgt zei het nou ook ??? Waar moet ik opletten ?? Hoe kan ik mijn man ondersteunen terwijl hij mij als een \"slaaf behandeld\" ik houd veel van hem maar ergens ligt een grens ik weet ook zeker als ik mijn dochter niet had was ik weer naar mijn eigen zuiderlandje gegegaan dan hier tussen de koude kikkers ZH Ik ben zelf helemaal overbelast Anti D omhoog kalmeringstebletten en nog shake ik als een rietje ben ik bang voor de toekomst, en wat als hij straks echt de diagnose ADHD OD krijgt en hij krijgt medicatie, verandert hij, maar ik niet ik heb z\'n mijn best gedaan om hier te komen waar ik nu ben, goed dag/slaap ritme gezonde voeding goede (oke soms niet) controle over mijn dochtertje. Nu is mijn man al 2 mnd thuis dagelijks ruzie ik ben niet anders gewend van vroeger, wat als hij in ineens veranderd, en wel lief gaat doen en hij heeft een beter zicht op de toekomst houd hij dan nog van mij ???? Hoe lang moet ik hier mee door gaan ??? Tot dat ik en mijn dochter letterlijk in klappen of denk ik dan egoistisch ben ik een verkeerde vrouw om zo te denken ??? Moet ik nu alles laten vallen en me op hem richten ???? Ik weet het niet meer. Ik hoop dat iemand voor mij bruikbare tips heeft.Help MVG Ladymom


Ik vraag mij af waarom dit forum Ziekenhuis.nl heet als er bij deze schreeuw om hulp al deze maanden nog immer geen reactie van een professional is. Mag ik iedereen hier verwijzen naar de thread "hoe is dit mogelijk?" op ditzelfde psychiatrie-subforum?

label.Geplaatst op 2011-07-18 05:47:59

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren