© 2024 solvo B.V.

Conversie?

begin februari kreeg ik pijn in mijn linkeroog. niet oppervlakkig maar diep in het oog. ook kreeg ik last van vreselijke vermoeidheid. ik dacht in eerste instantie dat de wintermaanden de boosdoener was, dus ik ging niet naar de dokter. totdat ik afgelopen dinsdag draaierig werd en wazig ging zien. mijn zoon kwam me te hulp en op de bank viel ik in een diepe slaap. s\'avonds heeft mijn man me naar boven gebracht en ik viel weer in een diepe slaap. s\'ochtends was het iets beter en smeerde ik zelfs het brood van mijn man en kinderen. daarna was ik zo moe dat ik weer in slaap viel. rond half 10 belde mijn man om te vragen hoe het ging en dat ik echt de dokter moest bellen. dat deed ik en ik moest meteen door naar het ziekenhuis. ondertussen liep ik wankelig door de draaierigheid, deed mijn oog akelig pijn en zag ik dubbel en wazig. alles werd onderzocht. diagnose: lichamelijk niets gevonden. waarschijnlijk conversie. ze vroegen me of ik iets schokkends had meegemaakt de afgelopen tijd, of veel stress had gehad. dat is niet het geval. ik mocht tot vrijdag uitrusten en daarna weer naar huis. er komt niet veel uit mijn handen, mijn gezin helpt me met alles. ook voelde ik de behoefte om op dit forum te schrijven in de hoop dat mensen dit herkennen en of er iets aan gedaan kan worden. ik kan er niet over uit dat dit zomaar kan gebeuren zonder aanwijsbare oorzaak. bedankt voor het lezen. disje.

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren