© 2024 solvo B.V.

Efexor 37,5

ik gebruik nu 5 dagen efexor en de angst neemt alleen maar toe. mijn vraag is. hoort dat erbij in het begin.


1)Werking van efexor heeft enige tijd nodig, maar je twijfelt. 2)Twijfel is een reden je te melden bij de voorschrijvende arts, 3)of vraag de apotheker wat je meemaakt of dat een gevolg kan zijn van de medicatie. Eerlijk gezegd zou ik je adviseren van mogelijkheid 2 gebruik te maken. Uiteindelijk is deze arts verantwoordelijk voor de medicatievoorschrift. Sterkte en groet Rop

label.Geplaatst op 2008-12-17 22:43:41


Hallo, ik gebruik ook efexor. Ik ben ook begonnen met 37,5. Inmiddels gebruik ik 75 mg. In het begin merk je er ook weinig van vind ik. Zelfs met 75 mg kan ik nog last hebben van stemmingswisselingen. Maar het is minder extreem. Efexor gaat pas na 6 weken effectief werken. En 37,5 is zo weinig nog dat dat waarschijnlijk niet veel effect heeft op datgene waarvoor jij het hebt voorgeschreven gekregen. Dus langzaam opbouwen en veel geduld hebben, mocht dat niet lukken, dan zou ik daarmee ook gewoon naar de huisarts gaan. Sterkte

label.Geplaatst op 2009-02-04 22:23:26

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren