© 2024 solvo B.V.

Janken

Ik heb de laatste tijd, dat ik snel moet janken, ook bij iets zieligs of ontroerends op de tv. Wie heeft dat ook?


Beste Aimee, ja ik herken dat en heb dat ook. Ik ga er van uit dat ik de ellende, het geweld, het onrecht en vervlakking en de individualisatie van de mens in de hedendaagse tijd meer dan zat ben. Als er dan iets moois, iets ontroerends of iets goeds aan informatie door mij wordt opgevangen, dmv tv, radio, krant of wat dan ook, dan heb ik dat ook. Mijn ogen zitten dan al snel vol met tranen en heb ik een vreemd gevoel van iets dat er normaal ook moet zijn. Je leeft erg met bepaalde situaties mee. Dus Aimee, ik hoop dat jij hier ook iets van in herken. Groet Fransiscus

label.Geplaatst op 2004-01-15 21:39:10


Hoi, Fransiscus, wat jij hebt is precies hetzelfde als ik. Groetjes, Aimee

label.Geplaatst op 2004-01-16 15:50:20

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren