© 2024 solvo B.V.

Koopverslaving

Ik moet voor school een presentatie houden over koopverslaving, en ik moet drie visies hebben over koopverslaving. Ik zou graag een psychiatrische visie erover hebben. Kan iemand de vraag \"Vormt het vele kopen in Nederland een probleem?\" beantwoorden vanuit psychiatrisch opzicht? Bij voorbaat dank.


Mogelijkeden voor zoeken: Google intypen: "koopverslaving DSM IV" (geeft diverse sites) Vraag instituut voor verslavingszorg in je woonplaats Loop binnen bij de instelling voor geestelijke gezondheidzorg in je woonregio. Succse en groet Rop

label.Geplaatst op 2008-12-17 22:38:18


Faltawn. Ik denk dat je veel informatie kunt krijgen van de verslavingszorginstelling De Hoop in Dordrecht. Daar worden namelijk alle vormen van verslaving behandeld door desdkundigen.(ook psychologen en psychiaters) Dit is de site: http://www.dehoop.org/site/nl Klik dan op 'contact' bovenin en het scherm en je kunt informatie opvragen over jouw vraag inzake koopverslaving.

label.Geplaatst op 2009-03-23 13:30:43

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren