© 2024 solvo B.V.

Orap medicatie,wie heeft er ervaring mee?

Hallo, Ik heb het advies gekregen dat ik orap moet gaan gebruiken ik wil het niet omdat ik bang ben dat zo een sombie word. De psychiater had het over een snufje voor de onrust. Wie kan mij daar meer over vertelen Groetjes Anomiempje


Hoi anoniempje. Ik heb tien jaar lang orap gebruikt 1 mg, drie maanden geleden naar een halve gegaan en nu sinds een week niks meer. Ken mezelf niet meer zo druk ( ADHD ). Zeker weten dat de orap heel veel onderdrukt en niet alleen de rot dingen, ook maakt het je moe en emotieloos ( teminste ik ) ik moet gewoon zeggen dat ik het zelf troep vind ( sorry ) het is een paarde middel die daarbij ook nog erge bijwerkingen heeft zoals bewegingsstoornissen e.d. ben blij dat ik er vanaf ben, sinds ik het ben geaan gebruiken ontzettend aangekomen, van maatje 36 naar 44 gegaan en sinds ik eraf ben alweer vijf kilo kwijt. Overdenk het allemaal goed. Als ik terug kijk op die tien jaar is de enige fijne bijkomstigheid dat het je gevoelens/gedachten dempt en je niet meer zo aan het malen en piekeren bent in je hoofd. Nogmaals nu ik het niet meer gebruik ken ik mezelf niet weer, ben weer even agressief als voorheen en dat is misschien wel goed dat ik dat tijdens gebruik vrijwel niet was.

label.Geplaatst op 2011-12-01 21:36:53

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren