© 2024 solvo B.V.

Priadel/lithium

Hoi, Graag zou ik reacties ontvangen van mensen die al jaren priadel gebruiken en dit waarschijnlijk voor de rest van hun leven moeten doen. Bijwerkingen zoals forse gewichtstoename, en veel drinken, trillen etc zijn bekend, maar zou graag reacties willen ontvangen van mensen die dit ook hebben. Groetjes Noor


Hallo Noor, gelukkig hoefde ik niet héél mijn verdere leven Lithium te gebruiken. Zelf heb ik het 3 jaar gebruikt en de verschijnselen die jij noemt hebt ik ook allemaal gehad. Nu ik sinds oktobet er helemaal vanaf ben is mijn gewicht drastisch afgenomen. De dorst is gebleven en het trillen nog minimaal. Ik heb Lithium als toevoeging gebruikt bij een anti depressiva. Ik ben dus niet manisch depressief(gelukkig) ik wens je veel sterkte en hoop dat je nog andere reactie´s krijgt, groetjes Misty

label.Geplaatst op 2003-12-18 18:23:52


Hoi, Ik zie dat je ondertussen al lang geleden bent begonnen met Lithium. Ik begin er morgen mee? Hoe is het bij jou gegaan met deze medicatie? Ik krijg het voor iets heel anders dan depressie, maar dit was de laatste optie. Ik ben heel gevoelig voor bijwerkingen en ben daardoor al mijn vorige medicatie telkens gestopt. Groet, Morgan

label.Geplaatst op 2005-02-25 19:26:26


valt reuze mee met de bijwerkingen,ik ben blij dat ik na 8 jaar het ene na het andere med.geslikt te hebben met lithium begonnen ben.ben nu ongeveer 6 weken bezig en heb een goede spiegel ik neem 1000mg per dag.had eerst last va trillen en een heeeeeele droge mond,maar nu niet meer en ongeveer 1.5kg aangekomen.dit alles heb ik er wel voor over,want de med.doen hun werking prima!!!!!!!! groetjes

label.Geplaatst op 2007-07-24 00:26:50

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren