© 2024 solvo B.V.

Psychiater

ik heb nu al veel gelezen over psychiater ik wil nu ook naar iemand toe gaan maar info zoals kosten of die er zijn enzo kan ik niet goed vinden. en wat voor psychiater heb ik nou het beste nodig kort samen gevat gaat het over onzekerheid nergens met iemand over kunnen praten en meer van die soort gevallen mvg Rik


Hallo Rik, Je maakt het jezelf moeilijker dan het is. Het is de vraag of je echt een psychiater nodig hebt/ervoor in aanmerking komt (want je zoekt meteen het duurste soort hulpverleners uit). Durf je je probleem met de huisarts te bespreken? Die weet zeker of je wel meteen naar een psychiater moet of dat je misschien ook bij Maatschappelijk Werk terecht kunt. En mócht je inderdaad een psychiater nodig hebben dan weet de huisarts ook, waar je een regionaal instituut kan vinden en kan hij/zij je ook verwijzen. Voor maatschappelijk werk heb je overigens geen verwijzing nodig. Zou het kunnen zijn dat je onzekerheid ermee te maken heeft dat je overal beren op de weg ziet? Sterkte enne... erg goed dat je nu de stap naar hulpverlening durft te zetten!

label.Geplaatst op 2010-04-02 15:49:48

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren