© 2024 solvo B.V.

Psychische slachtoffers

“Het schijnt dat als wanneer er heteroseksuele mannen zijn die met vermeende rechtenbedinging van hun soort bezig zijn en daarmee mogelijk structureel bepaalde politieke, maatschappelijke en sociale dan wel andere machtspositionele en/of economische (vrouwelijke) (feministische) belangen te niet zouden doen, er gezien het succes, nogal wat gericht op hun heteroseksuele ego wordt geschoten, zeg maar zo sociaal en maatschappelijk (publiekelijk) gewoon worden afgemaakt. Bijvoorbeeld door het doelbewust direct dan wel indirect - zelfs met behulp van de zich daarvoor lenende media - suggestief gericht zo proberen te manipuleren en publiekelijk te vermaken tot homoseksueel, dat als ze niet ten onder gaan aan een georganiseerde stress-dood, gewoon wel gewoon moeten opgeven.” Althans, volgens een verhaal van een collega van me. Kan dat? Is er in de psychologie, psychiatrie iets over bekend over deze mogelijk bestaande situatie in onze maatschappij en/of de (chronisch) psychische / fysieke slachtoffers en al z’n gevolgen die het voortbrengt? Nooit van gehoord. Nergens. Bestaan er werkelijk bij een of meerdere voornoemden - ingevolge hun hierin gelegen vermeende belangen - nationale en/of internationale bewegingen die zich zo seksueel gericht, structureel en georganiseerd met dergelijke vermeende “gevaren” bezig houden om-? Waar ligt hieromtrent dan de kennis van eventuele (vermeende) eerdere of meerdere zaken (voor zover die er uberhaubt zouden zijn) zodat ik er naar mijn collega toe, zo zorgvuldig mogelijk mee kan omgaan?


www.sensoor.nl www.korrelatie.nl www.slachtofferhulp.nl www.meldmisdaadanoniem.nl www.denationaleombudsman.nl www.discriminatie.nl www.cgb.nl www.politie.nl enz

label.Geplaatst op 2011-07-17 08:32:26


Sorry, Ik heb een redelijk verstand, een hoog denkniveau. Maar ik snap echt helemaal de vraag niet. Het gaat om de mening van een collega van je. Ik vind het knap dat je die mening met al die bijzinnen zo kunt verwoorden.... het had mij niet gelukt zelfs niet met al mijn notuleerervaring. Een tip: gebruik zinnen van maximaal 20 woorden. Misschien dat je vraag dan ook helderder wordt en mensen met je mee kunnen denken.

label.Geplaatst op 2010-12-03 09:15:39


Mmm, lange of korte zinnen. Ik heb nooit er geen problemen mee en zoek graag naar verbanden. Hou ook wel van langdradigheid; teksten die het liefst zo weinig mogelijk tussenstops maken. Maar dat zal wel te maken hebben met een ieders persoonlijke beleving. Ieder het zijne. Overigens, een bijzonder interessant en dus ook bijzonder overdenkenswaardig item.

label.Geplaatst op 2010-12-03 22:29:31


Kunnen toch ook andere organisaties of bewegingen zijn die zich daar mee bezich houden? Toch?

label.Geplaatst op 2011-07-15 11:50:01


Ja. Wat of wie dan? Drijfjachtelijke wraak en/of een geestelijk ziekelijk lynch-genoegen van personen en/of hun burgerlijke of overhedelijk (politieke) bedrijven, diensten, clubs, verenigingen? Wie of wat? Welke? Als allle slachtoffers zouden kunnnen praten, wat dan? Wat dán? Nou? Als ze tenminste dat zouden mogen of nog kunnen. Weet jij veel? Weet jij wat er wérkelijk achter de coulissen van het dagelijkse theater van de gefingeerde werkelijkheid in onze samenleving afspeeld? Niemand toch? Wie wel? Nou?

label.Geplaatst op 2011-07-17 07:04:56

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren