© 2024 solvo B.V.

Remeron en ongeremdheid

Hallo aan wie dit leest, Ik gebruik pas een paar dagen Remeron. Heb daarvoor circa 5 jaar Seroxat gebruikt via de huisarts. Ben nu onder behandeling van Psychiater, die Remeron voorschreef. Ik ben duizelig en ogen reageren traag, kortom het gevoel dat ik \\\"rondzwalk\\\" als iemand die dronken is. Geeft allemaal niks, maar een probleem is wel, ik herken mezelf nu al niet meer, in mijn gedrag dan. Ik voel geen remmingen meer. Ik voel ook geen \\\"normbesef\\\", waar het gaat om tolerantie en flexibiliteit naar mijn gezin toe. Ik ging al met schuldgevoel naar mijn gezin toe, mijn eigen gangetje met seroxat, maar nu lijk ik helemaal buiten alles te staan. Ik pik niks meer, al ben ik niet aggressief, maar ik kom meer op voor mijn grenzen, zegmaar. ben korter in antwoord op gedrag van anderen. Ik weet niet wat me overkomt en mijn gezin heeft het daar ook moeilijk mee. Voorheen was ik snel in paniek en nu lijkt het of ik van staal ben, alles laat me koud. Niet uit ongeinteresserdheid, maar alsof niks me raakt. Herkent iemand dat? Graag zou ik eens van gedachten wisselen hierover. Alhoewel \\\"gedachten\\\", mijn hoofd lijkt leeg. Nou, ja, hopenlijk reageert iemand op mijn bericht. Groeten, Frits

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren