© 2024 solvo B.V.

Remeron

Hallo, Ik ben een hele tijd al depressief nu heb ik van m\\\'n psycholoog remeron voorgeschreven gekregen, maar helaas ben ik zo bang dat ik een ander persoon wordt als ik remeron ga gebruiken. Ik krijg dus de laatste tijd last van duizeligheid, nerveus, zenuwachtig tijdens het auto rijden dus waardoor ik denk dat ik het gevoel heb dat ik gek word (maar dat is dus niet alleen tijdens auto rijden). Herkent iemand dit en jah moet ik die remeron gebruiken? Ik zelf heb nog nooit medicijnen gebruik dus ik ben er erg bang voor. Dus wie weet waar ik het ongeveer over heb? Groetjes, Celestah


Hallo, Ik las je berichtje, en ik kan mij voorstellen dat je bang bent om deze medicatie in te nemen. Ik ben er echter ook van overtuigd dat het je op den duur gaat helpen. Mijn man heeft een ernstige depressie, en Remeron is het 3e medicijn wat voorgeschreven is, en dit medicijn werkt echt. Je moet gewoon (makkelijk gezegd he) wat geduld hebben, deze bijwerkingen en de angsten verdwijnen echt na een 4 a 6 weken, ook dan begin je pas echt goed de werking te merken van de Remeron. Heel veel sterkte,

label.Geplaatst op 2004-03-17 15:30:01

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren