© 2024 solvo B.V.

Seroxat/paroxetine

Na de geboorte van mijn zoon kreeg ik paniekklachten in alle heftigheid terug. Nu na 11/2 jaar wil ik graag opnieuw zwanger worden en moet nu afbouwen met paroxetine (20mg) ik doe het langzaam maar vrees de afkickverschijnselen. Ik ben bang dat de angst niet meer weggaat. Wie heeft tips? Gejaagdheid speelt ook een rol bij mijn klachten, ik weet het maar kan het niet onder controle krijgen, wie herkent dit? Na 10 jaar van het kastje naar de muur gestuurd zijn, ging het eindelijk goed, zonder medicijnen en nu was ik ze toch nodig en heb me nog nooit zo goed gevoeld (afgezien van 3 nachthemden volzweten s nachts, gewichtstoename en probelemen van sexuele aard maar dat had ik er wel voor over). Maar zwanger worden met medicijnen doe ik liever niet, en tijdens mijn zwangerschap voelde ik me bijna zo goed als nu. Ik wil graag ervaringen uitwisselen!


Na 5 weken afbouwen van 20 naar 10 mg. per dag gaat het nog steeds goed! Ik meen wel verschil te voelen maar echt zeker weten doe ik het niet. Als het zo blijft doe ik het er voor!

label.Geplaatst op 2004-03-04 21:31:39


Hallo Evelyn Misschien kijk je allang niet meer naar dit bericht, maar een vriendin van mij is maandag begonnen met Paroxetine , een halve tablet per dag. Ze had vannacht vreselijk last van zweten, raar in haar hoofd, duizelig, paniek. Ze is vandaag weer gestopt met die medicijnen, maar ze voelt zich heel beroerd. Waren de bijverschinselen na 3 doorweekte nachthemden bij jou over of bleef je zo zweten zolang je Paroxetine slikte? P.S.Ben je al zwanger?? Ik hoop dat je dit berichtje nog leest. Succes met je verdere leven.

label.Geplaatst op 2005-01-20 16:32:40

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren