© 2024 solvo B.V.

Stoppen met AD

Ik wil heel graag per direct stoppen met EFEXOR XT Ik zit nu in dag 4 van het gebruik er van. Ik gebruik nu 37,5mg en deze zou worden opgeboud naar 75mg en dan na een paar weken zou ik een bloedtest moeten ondergaan voor de spiegels van dit medicijn. Echter wil ik heel graag zonder medicijnen want zo depressief ben ik volgens mij helemaal niet. Ik heb ADD en kan alleen maar moeilijk werk vasthouden vanwege beperkingen maar dit is een ander vehaal. Ik wil op een natuurljke wijze mezelf goed voelen en niet meer met medicijnen want ik denk het prima zonder te kunnen. Ik heb alleen maar meer last zoals meer plassen, mij niet lekker voelen lichamelijk en ook nog een een lager libido en testosteron schat ik. Dit puur door die AD en ik vind deze bijwerkingen het helemaal niet waard om te hebben vergeleken met af en toe wat licht neerslagtig zijn. Kan het kwaard als ik wil stoppen per direct want ik wil echt niet meer van die rommel mijn lichaam in pompen? Ik heb geen zelfmoord neigingen en doe dingen die ik graag doe zoals sporten, vissen de natuur in en naar vrienen toe. Ik kom netjes op tijd uit mijn bed alleen slaap ik snacht altijd slecht(ADD KENMERK). Echter weet ik niet 100% zeker of ik nu wel of niet altijd depressief ben? Het was aan mij de keuze om aan de AD gaan of niet Ik zou liever een soort van therapie willen om mezelf te accepteren van hoe ik ben en dat het gewoon bij mijn persoonlijkheid hoord van hoe ik ben. Want dit is geloof ik gewoon mijn persoonlijheid en dat hou ik dus liever zo dan helemaal veranderen door AD ik lees er namelijk veel goeds over maar ook veel slechts. Kijk als ik nix meer kondoor depressies dan zou ik o\'n medicijnoverwegen maar ik kan alles nog voor zo ver mijn beperkingen het toestaan.

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren