© 2024 solvo B.V.

Stress

Ik ben het laatste jaar heel gestresst.. Thuis gaat het steeds slechter veel stress totaal niet gezellig school baal ik zwaar van en slaap gewoon echt heeeel erg slecht heb een vriend die veel blowt en daar raak ik ook heel nerveus vanvan stel nou dat er iets gebeurd... Ik heb veel meegemaakt in mijn jeugd na de scheiding van mijn ouders.. ik weet echt niet meer wat ik moet.. ik heb nu pillen tegen de stress van de drogist op natuurlijke basis maar die helpen ook niet echt meer.. is er misschien iets sterkers??


Hoi, Ik denk dat je voor iets sterkers niet bij de drogist terechtkunt. Misschien bij de apotheek proberen? Wie weet dat ze daar wel iets sterkers hebben wat zonder doktersrecept te verkrijgen is. (Dat ga ikzelf in ieder geval wel doen, want de pillen van de drogist werken bij mij ook niet zoals ik graag zou willen.) Sterkte met alles!

label.Geplaatst op 2008-08-14 20:59:07


Denk je dat pillen de oplossing zijn voor je problemen?

label.Geplaatst op 2008-08-26 15:48:27

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren