© 2024 solvo B.V.

Waas in het hoofd

Hallo, Al geruime tijd heb ik te kampen met een constante waas in mijn hoofd. Bij het ontwaken voel ik me afwezig, net alsof ik in een droom ben blijven hangen. Een soort roes, waarbij alles een beetje onwerkelijk lijkt. Gedurende de dag wordt dit minder, maar blijft mijn concentratie beneden peil. Ook voel ik me de hele dag vermoeid. Een maand geleden ben ik gestopt met roken, omdat ik hoopte dat hierdoor de klachten zouden verdwijnen. Deze zijn echter eerder toegenomen heb ik het idee. Weet iemand wat het kan zijn? Volgens mijn arts heb ik een angststoornis. Misschien een verkeerde ademhaling?


Gewoon met je dokter praten en kijken wat hij te zeggen heeft. Doe je best ook emotioneel. Heb jezelf in de hand en voel je altijd blij en glimlach altijd. Wees je emoties en je zelf de baas. Dat kan handig zijn.

label.Geplaatst op 2010-05-06 13:26:28

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren