© 2024 solvo B.V.

Wie ken het middel efexor xr

Wie kan mij mhelpen bij antwoorden over het middel efexor xr 75,ik loop al jaren te tobben,van af mijn 32ste jaar ben nu 46 dus?? heb jaren xanax geslikt dat werd vervangen door goedkopere alprazolam 0,25mg,op mijn 32ste is mij baarmoeder verwijderd en van af die tijd is het feest,daarvoor nooit gehad,als de blaadjes gaan vallen ben ik de klos rot voelen down ,huil buien,nu is het al eerder nu moet ik zeggen zat niet lekker,voelde het dus aan komen en dan krijg je er nog is allemaal dingen overheen wat dan net even te veel wordt.nu heb ik sinds gisteren dus efexor xr 75 gekregen ik wilde er dus nooit aan en ben er best bang voor wie kan mij antwoord geven hoe dit middel is en werkt ik ga ook nog is 7 sept op vakantie naar het buitenland voor 15 dagen en dan net aan deze middelen???? wie help mij please groetjes Shanna


Zo dag twee gisterenavond heb ik de tweede ingenomen ,ik moet zeggen bevalt mij totaal niet,heb zoveel bijwerkingen voel mij totaal niet prettig ermee,ik denk niet dat ik dit wil,kan niet eens naar buiten zo eng ben ik,ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ik dus heledagen op de bank ga liggen,als ik dit blijf geberuiken kan ik in de komende weken m,n werk niet meer hervatten ben ik bang en ik wil beslist m,n baan niet kwijt,herkennen mensen ze zich hier in????gr.Shanna.

label.Geplaatst op 2004-08-18 08:28:54


Hallo Shanna, Efexor 75 xr is wel een beetje hoge dosis om te starten :-( Normaal begin je met 37,5 mg Efexor en dan pas ga je opbouwen. De letters xr betekenen vertraagde afgifte zodat je het maar 1 x per dag in hoeft te nemen. Dus terug naar de arts die je deze dosis heeft voorgescheven. Iedere AD kent bijwerkingen de een heeft er meer last van dan de ander. Maar met een lagere dosis is het misschien beter te doen voor je. Veel sterkte en succes, groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-08-18 11:55:13


dank je wel kitten voor je reaktie,ik heb de huisarts al aan de lijn gehad,en ik heb aan gegeven dat ik ze helemaal niet meer wil,voel me echt niet goed wil geen zombie zijn,ze zei ook na wat ik op noemde er helemaal gewoon niet tegen kan,ik ga nu gewoon verder met m,n oude medicijnen alprazolam 0,25mg en dan maar even 3 x daags innemen en als het weer wat beter gaat bouw ik wel weer af naar 1 is me meer gelukt,ben en blijf wel een vechter oke je wordt wel is moe er van,en er was iets gebeurt vorige week waar ik ook gewoon erg veel verdriet van heb dus dat speel ook mee en dat moet slijten,en ik weet als dat slijt het heus wel weer iets beter gaat maar kitten toch bedankt. Shanna

label.Geplaatst op 2004-08-18 12:20:14

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren