© 2024 solvo B.V.

Wil graag in contact komen met profesionels

Hallo Mensen, Ik wil in contact komen met deskundigen die werken in de psychiatrie , en dan met name doktoren die patienten behandelen , waarom ? ik heb een vraag die ik zelf niet kan beantwoorden , het gaat nl om een stuk tekst welke ik toegestopt heb gekregen tijdens mijn werk voor een stichting. Graag zou ik in contact willen komen met prof\'s die mij hiermee kunnen helpen in de regio Nijmegen/Boxmeer. Gezien de ernst van de situatie wil ik graag allen maar serieuse reacties, graag jullie begrip hiervoor. Ik wil diegene die mij hiermee kan helpen alvast uitzondelijk bedanken. Ik weet niet of dat ik een e-mail adres mag zetten maar ik doe het gezien de urgentie toch. Voelt u zich geroepen om mij te helpen dan kunt u uw reactie ook sturen naar nijmegen70@gmail.com Alvast reuze bedankt

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren