© 2024 solvo B.V.

Ik ben beëdigd vertaler Engels-Nederlands. Voor een bedrijf dat onderzoek naar nieuwe geneesmiddelen begeleidt zal ik een vragenlijst vertalen, die te zijner tijd zal worden gebruikt bij een klinisch onderzoek voor de introductie van een nieuw geneesmiddel voor Bechterewpatiënten, dat momenteel wordt ontwikkeld. Nadat de vragenlijst vertaald is zal ik deze moeten testen op vijf Bechterewpatiënten. Daarvoor zal ik de patiënt persoonlijk bezoeken, de lijst laten lezen en invullen. Vervolgens zal ik één voor één de vragen doorlopen met de patiënt, om te zien of er onduidelijkheden zijn, en hem/haar vragen de vraag in eigen bewoordingen aan mij te stellen, of mij uit te leggen wat de vraag betekent. Van dit gesprek maak ik een verslag voor de fabrikant. Ik zoek dus 5 Bechterewpatiënten, die met mij de vragenlijst willen testen. Je kunt een e-mail sturen aan toinyr@gmail.com

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren