© 2024 solvo B.V.

Hoi hoi, Ben nieuw hier. Ik had een vraagje, is er iemand die mij kan zeggen hoe hoog de Focus score van een lipbioptie moet zijn om de stempel \"Sjögren\" opgelegd te krijgen? Ik zie er tegen op om die stempel te krijgen. 12 Jaar geleden heb ik de lipbioptie ondergaan, maar het ziekenhuis in Nederland kan mijn gegevens niet meer vinden!!! En nu moet ik waarschijnlijk weer een nieuwe bioptie ondergaan. En daar heb ik echt geen zin in. Weer een aantal maanden pijn in de mond. Met vriendelijke groet, Kayleigh uit Noorwegen


Ik raad je aan om contact optenemen met de Nationale Vereniging Sjögren Patiënten op telf: 09002020030 van ma t/m vrijdag van 10:00 t/m12:00 en de 1e donderdag van de maand tevens \'s-middags. Daar zitten patiënten aan de telefoon die je heel goed kunnen vertellen wat eventueel de score moet zijn.

label.Geplaatst op 2007-11-04 00:30:29


Dit is niet meer nodig! ik ben zelf naar het Jan van Bremen instituut geweest,en de reumatoloog daar zei dat ze dat niet meer doen,omdat verlamming van het gezicht voor kan komen,hij was daar fel tegen,en heeft het via bloed beken.Gelukkig heb ik het niet.Sterkte RM

label.Geplaatst op 2009-10-26 17:34:27

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren