© 2024 solvo B.V.

Artrose in de voeten

Uit een gemaakte scan in het ziekenhuis is gebleken, dat ik artrose heb in mijn grote teen. Er was sprake van een flinke slijtage aan de gewrichten. Dit bemoeilijkt voor mij het lopen zeer. Ik heb steunzolen geprobeerd, maar kreeg alleen maar meer pijn. Hakken kan ik helemaal wel vergeten. Er is mij gewezen op de mogelijkheid van een operatie. Ik zou graag willen weten wie hier ervaring mee heeft en wat het mij op kan leveren. Hoe groot de kans is op succes. En eventuele andere tips (orthomoleculaire geneesmiddelen?) zijn ook zeer welkom.


Beste Marguarite Veel mensen met artrose, gewrichtsslijtage, hebben baat bij het voedingssupplement glucosamine. kijk eens voor info op www.glucosamine.nl, daar kun je het ook bestellen voor de helft van de prijs die je bij bijvoorbeeld Etos betaalt. Groet, Matt

label.Geplaatst op 2004-11-19 21:01:07


ik heb ook artrose in de voeten heb al jaren aangepaste schoenen maar nu kan ik bijna niet meer lopen de therapeut dereumatoloog en revalidatiearts raden mij aan niet opereren ze gaan nu mijn schoenen aanpassen dat ik het gewricht niet meer hoef te belasten en nu maar afwachten heeft iemand hier ervaring mee graag antwoord

label.Geplaatst op 2008-05-20 18:32:21

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren