© 2024 solvo B.V.

Artrose ruggegraat en nu verhoogde reumafactor

hallo sinds dec heb ik nekklachten waardoor ik bij cesartherapie liep maar weinig voor mij deed. toen dorverwijzing neuroloog uitslag; artrose ruggegraad hierdoor vernauwing wervelkolom daardoor nekhernia. Pijn klachten bleven en gingen verder door mijn lichaam vnl ellebooog handen vingers knieen enkels voeten heupen onderug etc.Weer terug naar huisarts deze wilde dat ik bloed liet prikken waaroner bezinking en Rf. uitslag verhoogde RF factor(110 normaalwaarde 14)bezinking was goed. Nu moet ik door naar reumatholoog en heb ik andere med gekregen (diclofenac)wie erkent mijn verhaal en wil daarop reageren??? groetjes


Hallo MX, Jouw verhaal lijkt wel veel op het mijne. Bij mij speelt ook sinds kort het verhaal van artrose lendewervels en vernauwing wervelkanaal. De pijn straalt uit naar mijn stuitbeen, heup en benen en ik kan daardoor niet meer lang lopen, staan, zitten. Vorig jaar bleek dat ik Lyme had en toen is eigenlijk alle ellende voor mij begonnen. Omdat ik artritis daaraan heb overgehouden heb ik ook veel last van mijn nek, schouder en elleboog. De 29e heb ik een gesprek over een rugoperatie want ze willen mijn wervels gaan vastzetten. Ik neem aan dat bij jouw ook een MRI en röntgenfoto's zijn gemaakt en vraag me af hoe ze jou verder behandelen. Sinds begin vorig jaar kom ik ook bij de reumatoloog en gebruik ontstekingsremmers en pijnstillers. Ik maak me veel zorgen want inmiddels is aangegeven dat zo'n operatie niet zonder risico is. Omdat mijn klachten ook binnen het Lyme-verhaal passen heb ik eerst 1 jaar rondgelopen voordat er eens goed naar gekeken werd. Gisteren heb ik daar een gesprek met mijn huisarts over gehad want hetzelfde verhaal speelde zich af met Lyme. Ik had 3 teken en was al 1 jaar doodziek voordat er eens op gereageerd werd. Het ergste is dat hij 2x dezelfde fout maakt en er nog geen excuus af kan. Hoe lang heb jij deze klachten al? En kun je daarmee nog werken? Ben benieuwd of ik iets van je hoor. Groetjes Hendrikje

label.Geplaatst op 2009-01-15 22:03:20

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren