© 2024 solvo B.V.

Artrose

Hallo Een tijdje geleden hebben ze via huisarts foto\'s van mijn knie gemaakt. Ik had al een tijdje last van mijn knie. Niet zo erg maar gewoon af en toe \'\'last\'\'. De pijn is niet rampzalig ik slik er zelfs niks voor. Maar toen de foto\'s terug kwamen vertelde de arts mij dat ik een \"goed begonnen\" artrose in beide knieen had. Dus mijn pijn valt nog wel mee. Maar ik ben 35 en mijn vraag is dus eigenlijk dat het altijd zo word dat je niet meer kunt leven zonder pijnstillers en niet meer kunt lopen van de pijn. En mijn hobby is bijv trektochten maken, Zal ik dit kunnen blijven doen. En als het zo word dat je een leven krijgt vol pijnstillers en een rolstoel. Hoe snel gebeurd dat dan 1jaar 5jaar 10jaar 15,20. Ik maak me zorgen wie weet raad. Leo


Ik heb artrose in mijn nek met zenuwpijn in de arm dove duim en wijsvinger is er iemand die ervaring heeft met een inspuiting tegen de zenuw pijn

label.Geplaatst op 2007-03-08 11:51:07


ja, goeie ervaring ermee. vorig jaar 3 dubb. hernia in mijn nek, waarvan er 1 vreselijke pijn in mijn re.arm veroorzaakte. 1 spuit in mijn nek, daarin zit dan Prednison met verdoving, direct was de pijn weg voor even, verder nog wel 6 weken over gedaan eer alles weer normaal was.

label.Geplaatst op 2008-08-08 12:45:28

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren