© 2024 solvo B.V.

Atrose

Ik heb heel veel last van mijn ellebogen is ook opgezwollen. En op mijn handen zijn allemaal knobbels,en nu begint het in mijn knie.pfffffff en ik ben er soms zo moe van terwijl ik juist graag mijn huishouden doet ,maar het gaat niet meer zo. Maar ik heb een site ontdekt en daar zeggen ze dat het te genezen is met bepaalde suplementen,ook al zou ik graag willen genezen dan heb ik zoiets van ja ja ze zeggen dat het kan maar ik geloof er niet zo in .kan iemand mij vertellen of dit nu waar is of niet waar is . groetjes itje


Itje, Volgens mij moet jouw eerste vraag niet zijn of het supplement wel werkt, maar moet jouw eerste vraag zijn of jij daadwerkelijk artrose hebt. Dus wat denk je er van om eerst eens naar een arts toe te gaan. Het is maar een voorstel........

label.Geplaatst op 2006-10-12 18:19:04


Zeg hulpie, kan jij uit haar verhaal opmaken of ze bij een dokter is geweest????? Laat ze daar eerst eens naar toe gaan voordat ze zich volstopt met allerhande middelen waar de werking nooit van aangetoond is.

label.Geplaatst op 2006-10-15 21:10:39


Bij mij is 5 jaar geleden RA vastgesteld en sinds afgelopen zomer neem ik het medicijn Methotrexaat. Wellicht bij je bekend moet je dit langzaam opbouwen ivm alle bijwerkingen. Sinds begin augustus ben ik de pure Aloe Vera pulp gaan gebruiken en sinds begin oktober een speciale met toevoegingen van glucosamine en chondroitine. Ik weet dat ieder lichaam anders reageerd maar bij mij zijn de resultaten enorm goed en heb geen pijn en stijfheid meer, eigenlijk heb ik nergens last van. Het blijft ongelooflijk!. Wil je meer weten?, mail me gerust.

label.Geplaatst op 2006-11-20 21:21:55


Hallo Nak, Even voor de duidelijkheid mijn naam is Itje Dus geen hulppie,en als je slim bent dan weet je dat je niet zomaar hier iets schrijft zonder te weten wat je mankeert,dus dat even voor alle duidelijkheid naar jouw toe. En ik vroeg raad,en die heb ik niet gekregen van je. Neem mensen asjeblieft hier serieus. Itje

label.Geplaatst op 2007-01-12 23:10:44


Hallo Graciaj, Dank je wel voor je berichtje en ik zal zeer zeker Aloe vera pulp gaan gebruiken,en die glucosamine die gebruik ik al.En de arts die adviseerde mij om naar een fysioterapeut tegaan en dat doe ik nu elke week en dat verzacht ook. Stijfheid heb ik niet zo, maar wel pijn als ik me teveel inspan,dus mij is nu gezegd doseren is heel belangrijk,en in beweging blijven is heel goed. Nogmaals dank je voor je advies Itje

label.Geplaatst op 2007-01-12 23:21:39

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren