© 2024 solvo B.V.

Eiwitgehalte, antistoffen en witte bloedcellen

wat betekent het als je een te laag gehalte hebt aan witte bloedcellen en te weinig antistoffen in je bloed hebt? Ook weet ik niet helemaal wat het betekent als je eiwitten uitplast.. hardstikke bedankt alvast voor het antwoorden op mijn vragen.


Een tekort aan witte bloedlichamen kan duiden op bloedarmoede en een lage weerstand. Al langs een arts geweest?

label.Geplaatst op 2006-01-09 08:06:00


witte bloedlichaampjes hebben met de weerstand te maken. als deze te laag zijn is er een verminderde weerstand. wat de oorzaak is zal met een arts besproken moeten worden. bloedarmoede heeft echter niet met de witte maar met de rode bloedcellen te maken.

label.Geplaatst op 2006-01-09 21:52:45


Sorry mijn fout, niet goed opgelet.

label.Geplaatst op 2006-01-10 07:59:23


kan gebeuren

label.Geplaatst op 2006-01-10 13:37:05


kan het daarom zijn dat ik zo moe ben?

label.Geplaatst op 2006-01-10 22:46:39

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren