© 2024 solvo B.V.

Fibromyalgie

Heeft er iemand ervaring mee met deze ziekte en wat doe je er aan . alle tips zijn welkom.ik wil toch nog wat actief blijven heb namelijk een eigen zaak. gr babske


Hoi, Klopt het dat jij pas ook vroeg of iemand bekend was met dr korff ziekenhuis in Tiel? ik loop daar zelf ook bij en vroeg mij af wat jouw klachten precies zijn en waardoor ze fybromilagie hebben kunnen vaststellen? hoop op een reactie. Ruby

label.Geplaatst op 2007-05-14 23:00:38


Hallo Babs, Hallo allemaal, mijn naam is Anneke, ik ben 67 jaar. Ik voer -samen met anderen in Nederland en Duitsland- strijd voor erkenning van de operatiemethode van prof. dr. Johann Bauer in Zwitserland. Medicijnen bestrijden symptomen,maar ze genezen je niet. Fibromyalgie zit niet tussen de oren en is niet iets geheimzinnigs. Het gaat om verklevingen rond aderen en zenuwen, die de doorstroming verhinderen. Gevolg: allerlei ziekteverschijnselen en pijn door het hele lichaam. Deze blokkade is met een tot vier operatie(s) onder plaatselijke verdoving op te heffen. Intussen zijn sinds 1989 duizenden mensen, ook Nederlanders, onder wie mijn partner, met succes geopereerd. Hij heeft na ruim 20 jaar ellende zijn leven terug. Je kunt ook op andere forums de verhalen van mij, Maria, Vinz en anderen lezen. Om discussies die nergens toe leiden te voorkomen: dit is geen reclame en ik noch de anderen krijgen een cent of wat dan ook voor hun actie. We willen onze ervaringen delen en anderen de weg wijzen. Informatie vind je, als je bij google.de intikt Fibromyalgie Bauer. Je kunt zijn patientenbrochure ook in het Nederlands downloaden. Helaas moet je de operatie zelf betalen. We hebben de centrale ziekenfondsraad bestookt en na 2 hoorzittingen te horen gekregen, dat we maar naar de rechter moeten gaan. Iemand in Duitsland is daar nu mee bezig. Het goede nieuws: in Duitsland zijn nu 10 ziekenfondsen overstag, die de operatie gedeeltelijk tot geheel vergoeden.

label.Geplaatst op 2008-05-22 14:55:21

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren