© 2024 solvo B.V.

Fibromyalgie

Beste mensen, Ik heb 5 weken geleden gehoord dat ik FM heb van de reumatoloog. Ook ben ik geopereerd aan een tenniseleboog (is mislukt) Nu heb ik een slijmbeursontsteking in mijn heup en schouder, een golfarm links en rechts. Hoort dit bij Fm of staat dit los van elkaar? Hoop dat iemand hierop kan antwoorden! Groetjes, Jana


ik heb al jaren slijmbeursontstekingen in mijn schouder en mijn heup volgens mijn huisarts mijn eigen schuld krijg wel steeds prikken omdat ik soms niet meer kan lopen van de pijn ik moet bewegen maar niet teveel doorsturen naar het ziekenhuis vindt hij onzin. het zit tussen mijn oren , net als indertijd mijn hernia. je hebt een reuma soort tendinitus die heeft veel te maken met slijmbeursontstekingen. een vervangende huisarts en fysiotherapeut denken bij mij hier aan.

label.Geplaatst op 2009-01-19 09:09:53


Beste Jana, Die klachten kunnen inderdaad bij de fibromyalgie horen. Zelf heb ik ook een slijmbeurs ontsteking in mijn linker schouder gehad, maar daar was ik na een week weer vanaf na behandeling met APS-therapie. Vroeger was ik weken uit de roulatie! Een aanrader ook voor jou!!!Groetjes Marlou

label.Geplaatst op 2009-10-26 13:49:44

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren