© 2024 solvo B.V.

FM en Tandproblemen

Wie met fibromyalgie heeft er gebitstandproblemen, zoals los gaan zitten, afbrokkelen van tanden/kiezen, gevoelige tanden, pijnlijk/bloedend tandvlees enzovoort? Ik ben druk bezig met een inventarisatierapport te maken. Veel tand(artsen), universiteiten willen het rapport graag hebben. Graag een mail met jouw klachten doorsturen naar huipie82@hotmail.com Zet wel jouw naam en mailadres erbij. Namen worden niet in het rapport genoemd i.v.m. privacy, maar is alleen bedoeld om eventueel vragen te kunnen/mogen stellen.


De inventarisatie is afgerond en zeer veel tandartsen, orthodontisten en universiteiten hebben positief gereageerd. Prof. dr. C. de Baat van Bijzondere Tandheelkunde uit Rotterdam Erasmus-mc gaat nu naar aanleiding van deze inventarisatie een onderzoek starten. Hij wilt fibromyalgie en gebitsklachten structureel aan gaan pakken. Als je wilt kan je kijken op mijn website naar de vragen en het inventarisatierapport. Deze is ook te downloaden. http://clix.to/huipie Op later tijdstip zal ook het nieuws over dit onderzoek verschijnen. Huub Fest

label.Geplaatst op 2004-06-05 12:56:54


wat goed dat je inventarisatie geleid heeft tot verbetering voor deze patienten. (ik wilde toch even wat achterlaten)

label.Geplaatst op 2005-06-07 12:48:46


Dank je wel Rings, Ik krijg nog steeds veel mails en brieven binnen. Met Prof. de Baat sta ik nog steeds in contact en gaat de inventarisatie gewoon door. Bij een hele grote hoeveelheid kunnen we gaan bekijken wat we eraan kunnen doen en hoe we het onderzoek kunnen gaan starten. Ondertussen is de prof bezig met een 'tussenonderzoek' om te kijken waar precies de problemen zitten, want het kan natuurlijk ook zijn dat bepaalde klachten bij iedereen, dus ook het gezonde mens voorkomt. groetjes Huub

label.Geplaatst op 2005-06-07 17:52:51

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren