© 2024 solvo B.V.

Gewrichts/spierpijn

Ik heb al jaren last van mijn knien bij overbelasting en bij kou. Dit is sinds twee jaar ook in mijn heupen en sinds vorig jaar in mijn handen/ellebogen. Ik heb huiduitslag op mjin gezicht/handen en heupen. De artsen zeggen dat het dermatomyositis is(een huid/spier ziekte waar het auto/imuum systeem word aangetast), maar dat mijn klachten niet erg genoeg zijn om er wat aan te doen. Ik leef 24 uur per dag met pijn en moet hierdoor veel dingen laten en ik ben nog maar 19 jaar. Ik geloof niet dat het alleen dermatomyositis is. Herkent iemand deze klachten of weet iemand er meer over? Zit nu ook aan de plaqenuil maar dat werkt ook niet.


hallo als ik jouw was zal ik eens informeren in zkhs leiden,daar is men bekend met jouw ziekte beeld en kan men misschien verder onderzoek verrichten,want artsen kunnen en mogen nooit zeggen dat iets niet ernstig genoeg is en je er maar mee moet leren leven mijn inziens sucses

label.Geplaatst op 2006-02-24 12:37:12


hallo,lees eens de site voor firomyalgie misschien haal je daar herkenings punten uit.Vraag dan een verwijskaart voor een reumateloog,fibromyalgie komt bij ons in de familie namelijk veel voor bij de een is het een vorm van pijn in de handen,bennen,rug nek schouders enz,laat je niet afschepen pijn is best moeilijk om mee om te gaan vooral als je smorgens opstaat en er mee naar bed gaat. Veel sterkte groeten amanda.

label.Geplaatst op 2006-02-26 18:27:49

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren