© 2024 solvo B.V.

Hbs

Hallo, ik werk zelf als B verpleegkundige en heb nu iemand ontmoet met het Hypermobilieitssyndroom. Ik vermoed dat het onder reumatologievalt. Maar ik wil er graag meer over weten. Weet iemand waar ik hier meer info over vind? zijn er patientenorganisaties voor? Alvast bedankt. Janneke


Het ziektebeeld valt inderdaad onder de reumatische ziektebeelden. Probeer het eens via reuma.pagina.nl. Er is een pagina (belgisch) met zeer veel info, maar ik weet helaas de naam van deze site niet meer. Je zou ook informatie kunnen zoeken via www.medischestartpagina.nl. Succes ermee Elena

label.Geplaatst op 2003-02-08 15:43:37


HOI, hierbij een reactie op je oproep HBS (is volgens mij HMS) Beter laat dan nooit. Kijk op www.orthopedie.nl succes, groet, Rota

label.Geplaatst op 2003-03-10 11:09:49


http://www.hypermobiliteitssyndroom.nl/ Dat is een site die je er alles over verteld. Zelf weet ik sinds afgelopen vrijdag dat ik HMS heb. Liefs Natasja

label.Geplaatst op 2004-02-26 11:15:25


Voor de eerste keer dat ik hier op dit forum terecht kom, ben ik erg verbaasd over jullie gekibbeld. Door een lijst van remedies door te geven doe je aan de meest slechtste vorm van homeopathie, daar een remedie afhankelijk is van gans een repertoire welke geconcludeerd wordt na ongeveer drie kwart-uur ondervraging van de patient. Er moet eerst een basis remedie zijn vooraleer verder op de materie in te gaan t.o. de zieke. U methode veroordeel ik volledig, zal nooit afdoende zijn voor andere patienten, daar ieder individu anders reageert en zijn pathologiëen ervaart.

label.Geplaatst op 2005-09-06 21:29:33

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren