© 2024 solvo B.V.

Injekteren van methotrexaat.

Wie wil zijn of haar ervaringen met mij delen...sta in dubio of methotrexaat spuiten of starten met een \\\"nieuw\\\"middel dat eveneens geinjekteerd moet worden. Heb inmiddels diverse medicatie geslikt,infuusbehandelingen(remicade)gehad en embrel gespoten maar helaas zonder resultaat. Alvast bedankt


Hoi Ik snap je vraag want het is heel moeilijk om een keuze te maken om zo ergens mee te beginnen. Ik heb zelf methotrexaat geslikt maar verdroeg het absoluut niet en na heel veel andere middelen gebruik ik nu ook de embral 25 mg 2 maal per week en ik moet binnenkort over op remicade omdat ik ook naast mijn reuma crohn heb. Ik heb gelukkig voor de reuma goede resultaten op embral maar omdat ik nu ook crohn heb en de embral daarvoor te licht is moet ik over naar remicade. Misschien kan je via google.nl nog informatie vinden over dat nieuwe middel wat ze je willen geven ? groetjes en sterkte Esmeralda

label.Geplaatst op 2005-11-16 16:54:30


hoi ik heb ook al vanalles gehad voor mijn reuma. nu spuit ik metrotrexaat 15mg eerst 10 maar dat hielp niks. nu zijn de ontstekingen zelfs erger geworden en de pijn en nu moet ik 6 weken prednison slikken met actonel en gewoon door blijven spuiten. dus nu dat maar weer proberen.

label.Geplaatst op 2006-12-06 10:16:01

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren