© 2024 solvo B.V.

Komt het iemand bekend voor?

Sinds 6 maanden heb ik last van mn beide polsen. Peesschede ontsteking dacht de huisarts. Rust, veel rust houden. Ik heb inmiddels een zoontje van 4 maanden dus complete rust houden is voor mij onmogelijk. De pijn word alleen maar erger en erger. Mijn pezen en spieren zijn verdikt, 1 deel van mn pols verkleurd (rood/blauw). Ik kan pas over 3 weken bij een reumatoloog terecht (mijn huisarts heeft me doorverwezen aangezien hij niet weet wat voor behandeling ik nodig heb). Ik vraag me af of er misschien iemand is die het bekend voor komt. Heb een aantal foto\'s die bekeken kunnen worden op: http://img518.imageshack.us/img518/3038/img6312rz9.jpg en http://img23.imageshack.us/img23/5705/img6313fr5.jpg Alvast bedankt voor het bekijken van mijn topic!


hallo, Wat late reacties maar ben pas sinds kort lid. hoe gaat het met je polsen inmiddels? en al naar de reumatoloog geweest? zelf heb ik het ook gehad en was in de beginnende overgang. dus het lijkt wel of het allebei hormonaal is. dan kunnen pezen en gewrichten klachten geven. heb je toevallig ook hypermobiele gewrichten? bij mij was het zo erg dat ik nog geen kopje kon vasthouden en bracen moest dragen. later ging het over en moet het niet overbelasten. groetjes

label.Geplaatst op 2009-11-22 20:45:27

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren