© 2024 solvo B.V.

LUPUS

Hallo, Ik ben immuundeficiënt en heb veel kans op het krijgen van andere auto-immuunziektes. Nu heb ik ANF-antistoffen in het bloed en men vreest dat ik lupus heb. Ik heb alleszins al lang de symptomen. Neem al lange tijd antibiotica tgn overgroei bacteriën. Kan dit de diagnose bemoeilijken want antibiotica werkt ook ontstekingsremmend. Bloed is nu geprikt maar wat kan ik nog meer doen om zeker te zijn of ik het wel of niet heb , Dank voor een antwoord.

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren