© 2024 solvo B.V.

Mijn verhaal. Wie herkent dit?

Hallo, mijn verhaal begint begin december 2005. Toen had ik vreselijk pijn aan mijn rechterboven been, was helemaal uitgeschakeld, s`middags naar het ziekenhuis geweest, uitslag reuma. Eind dec. naar een reumatoloog toe, bloed prikken. Begin januari weer vreselijke pijn aan mijn rechterpols/hand,( en dan heb ik het over echt pijn, vloeken tieren janken van de pijn na 24 uur zakt het af) Op 11 jan. weer naar reumatoloog uitslag hoogwaarschijnlijk chronische gewrichtsreuma, heb nu pijnstillers gekregen nsaid(non steridal anti inflammatory drug) die moet ik 3 maanden slikken, (de dag van de uitslag had ik er twee genomen, en s`nachts kreeg ik last van me linker pols/hand, het was alsof die in de brand stond) dan krijg ik sasp (salazopyrine ec). Wat ik mij afvraag is of er iemand dit herkent. En of iemand zo`n vreselijke pijn heeft met deze reuma, ik zit dan echt de hele nacht beneden op de bank, omdat ik het dan niet kan keren van de pijn. Ik zou heel graag ervaringen uitwisselen. Groetjes Christa


Ik ken wel een aantal mensen in mijn directe omgeving die ook reuma hebben en kan u vertellen dat de pijn symptomen wel overeen komen. Reuma is een heel vervelende ziekte/aandoening en er mee leven is ook niet gemakkelijk.

label.Geplaatst op 2006-02-20 07:55:59


Misschien heb je er niet veel aan maar de pijn kan wel eens verminderen door fytotherapie. Eventueel kun je eens contact opnemen met een goede orthomoleculair arts,in Goes zit een heel goede. Bel hem om te vragen of hij iets voor je kan betekenen. Sterkte hoor!

label.Geplaatst op 2006-02-20 23:20:47


hallo wel ik herken dit verhaal het is bij mij bijna t zelfde gegaan. ben 41 nu en moest salazopyrine,dixeran,fluanxol slikken en daarbij ook nog arcoxia speciaal voor de reuma. Voor de nacht slikte ik trazolan waar ik goed van sliep maar wel heel de dag als een zombie rond liep. na n tijdje ben ik met alles gestopt. heb heel veel pijn maar moet mij kunnen redden met brufen bruis 600. heb gehoord dat dat heel goed is maar hier in belgie hebben ze dat niet, maar in nederland wel maar met een voorschrift van de doctor. wel veel sterkte voot u en hoop dat ik u geholpen heb.marian

label.Geplaatst op 2006-09-20 16:34:07

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren