© 2024 solvo B.V.

Ontsteking kraakbeen

hallo wie kan er mij helpen met mijn probleem? Ik woon in belgie en hier in het land weten ze precies niet echt goed raad met mijn ontsteking van het kraakbeen. HEt is begonnen aan mijn oor. Heb reeds verschillende malen een kuur antibiotica gehad evanals cortisone, die ik nu nog neem. maar cortisone is niet echt zo gezond. Als er iemand is die hetzelfde doormaakt of er een middel voor heeft mag me dat altijd vertellen of doormailen op adres kevinanth@yucom.be dank bij voorbaat


Als de kraakbeenontsteking op verschillende plaatsen in je lichaam optreedt (oor, neus, gewrichten), kun je mogelijk de auto-immuunziekte \"relapsing polychondritis\" onder de leden hebben. Of deze diagnose veel verandert aan de behandeling weet ik niet, aangezien de relapsing polychondritis ook voornamelijk wordt behandeld met corticosteroiden. Antibiotica hebben i.i.g. bij deze ziekte geen zin.

label.Geplaatst op 2004-05-23 23:08:03


Kijk eens op www.medicards-supply.nl voor gratis nieuwsbrief artrose en botontkalking. Ook kun je een gratis video artrose ontvangen.

label.Geplaatst op 2004-06-22 09:55:53


Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik reageer omdat zijn zoontje van 4 bijna elke avond klaagt over pijn aan de bovenrand van de oorschelp rechts. Dokter ziet niets, slapen is pijnlijk en overdag zie ik hem wel met zijn hand over zijn oor zitten, maar klaagt hij niet. In de avond en nacht wordt hij huilend wakker. Dit sinds een week. Het begon met overgeven en verhoging, dat is over, maar de oorpijn niet. Heeft mijn zoontje hetzelfde als jullie?

label.Geplaatst op 2010-06-23 14:58:15


Dit is geen arthrose. Arthrose is slijtage van de gewrichtsoppervlakken en dit is een heel andere kraakbeenaandoening. Dit ligt meer in de auto-immuunhoek, zo te horen.

label.Geplaatst op 2004-06-22 15:45:56

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren