© 2024 solvo B.V.

Pijn in armen

vanaf februari 2005 en heb ik hevige pijnen gehad in armen en benen en eindelijk zijn ze er achter gekomen dat ik en tekort aan vitb12 heb en krijg ook de nodige injekties. nu heb ik ook last van mijn hart gekregen, nl. een te hoge hartslag en pijn op de borst. wie herkent dit als een gevolg van een tekort aan vitb12 of niet?


Hoi, Helaas weet ik geen antwoord op je vraag maar ben nieuwgerig, was je er achter gekomen dat je een vitamin tekort heb via een bloedtest te laten doen? Ik weet wel dat natuurartsen die zich bezeig houden met orthomoleculair voeding etc veel weten over vitaminen enz. Ik ging naar een hele goede natuur arts, Dr Valstar in Den Haag, hij is tevens bioloog en docent orthomoleculair etc.

label.Geplaatst op 2005-12-10 19:35:37


de bloedtest is door de huisarts gedaan, maar pas toen ik haast niet meer kon lopen. luccia

label.Geplaatst op 2005-12-13 09:40:52

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren