© 2024 solvo B.V.

Reumatoloog geweest

dit is lachwekkend als het niet zo triest was: ivm een niet werkende schildklier ben ik heel erg aangekomen. ik heb jaren in Dublin gewoond en was daar onder behandeling bij een reumatoloog. Terug in Nld, bleef ik erge klachten houden en vroeg aan de HA een verwijsbrief. Gelukkig kon ik al snel terecht maar wat zegt die man:\'als je 15 kg afvalt is de pijn ook weg\'. Zelfd de HA stond verbaasd.


Ik neem aan dat je inmiddels medicijnen gebruikt om je schildklierproblemen op te vangen? Dan is proberen af te vallen wel aan te raden.Het kan echt zijn dat de klachten dan afnemen...Of dan alles opgelost is weet ik ook niet,maar het is te proberen toch? Alle beetjes helpen denk ik dan... succes

label.Geplaatst op 2007-06-18 11:02:36


Te gek voor woorden. Blijkbaar lopen er ook reumatologen rond op klompen en met molentjes. Gewoon via een verwijsbriefje van je HA naar een andere reumatoloog die zich bij zijn leest houdt ook al is hij geen schoenmaker.

label.Geplaatst op 2007-06-18 22:01:18

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren