© 2024 solvo B.V.

Slijmbeursontsteking heupen

Hallo, Eerst maar even een situatieschets: heb fibromyalgie (schijnbaar), ben ruim 7 maanden zwanger, loop al ruim 2 jaar met geïrriteerde slijmbeurzen in de heupen rond. En nu heb ik in beide heupen een slijmbeursontsteking. Ook loop ik al een jaar met achillespeesontstekingen rond. Ten eerste: past dit eigenlijk wel in het plaatje fibro? En wat kan ik naast de slechts toegestane paracetamol en de injectie(s) doen behalve rustig blijven bewegen en voldoende rust nemen? Gaat het ooit over na zo\'n lange tijd (want mogelijk heb ik af en aan wel en geen ontstekingen in de heupen...). Jopie


Dag Jopie, Ja, dit herken ik, bij mij werd het eerst ook fibromyalgie genoemd. Heb je soms ook darmklachten? Groetjes, Ribi

label.Geplaatst op 2006-02-17 10:00:00


Yep, wat betreft de darmklachten. Overigens werkt die Vivit bij mij erg goed om de darmklachten in toom te houden. Misschien ook iets voor jou? Het is officiëel fibro, dat weet ik wel, maar ja, je krijgt zo vaak te horen dat als je fibro hebt het beeld van ontstekingen in en rond de gewrichten eigenlijk er niet bij hoort. Daarbij zou ik eindelijk eens van die ontstekingen in de heupen af willen. Ik loop er nu 3 jaar mee rond, van fysio naar fysio, via de reumatoloog weer een injectie en weer fysio... Daarbij heb nu een zoontje en dat maakt het allemaal wel even een stukkie zwaarder. Weet iemand misschien hoe ik ervan af kom, zonder dat ik de borstvoeding hoef te stoppen? Of kan dat niet zonder te moeten stoppen met borstvoeding? Jopie

label.Geplaatst op 2006-03-04 00:11:16


Hi Jopie, Mensen met fm zijn vaak heel ontstekingsgevoelig dus het is mogelijk dat het er bij hoort maar om daar zekerheid in te krijgen kan je beter terug naar de reumatoloog want niet alles kan op de fm gegooid worden. Dat je ervan af wilt begrijp ik maar als het er echt bij hoort dan is de kans dus ook heel groot dat het blijvend is, ik bedoel dan weer wel....dan is het een tijdje weg om vervolgens weer terug te komen. Groetjes Snopie

label.Geplaatst op 2006-03-13 19:23:12

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren