© 2024 solvo B.V.

Vage klachten!

hoi, Ik loop sinds maart bij een reumatholoog voor wat onderzoeken naar mijn klachten. Ik heb vanaf februari vage klachten gekregen van mijn (spieren gewrichten??? weet zelf niet van welk onderdeel) Wat begon met last van een pijnlijke schouder verplaatste zich al snel naar een pijnlijke rechter enkel al snel had ik ook last van mijn linker enkel en s\'nachts kon ik niet slapen van het brandende gevoel in mijn enkels naar enkele weken heen en weer naar de dokter te zijn geweest heeft ze mij op mijn aandringen doorverwezen naar het ziekenhuis. kreeg ook steeds meer last van amper kunnen opstaan uit mijn zit of lig houding soort stijheid. toen ik in het ziekhuis kwam.bleek dat mijn enkels waren onstoken en naar medicijnen en 2 spuiten in mijn voeten is het weer over gegaan. de reumatoloog heeft de uitslag gegeven van mijn bloed en dat wees niet op reuma ondanks dat ik afwisselend last van mij knieen kreeg en hand en heel vermoeid was/ben. dus is hij verder gaan zoeken en hij denkt nu aan een virus????/ Nu gaat het sinds 2 weken heel goed qua pijn maar ben wel ontzettend moe en sinds 4 dagen elke dag misselijk en heel duizelig. ik moet nog 1,5 op wachten voor ik een uitslag heb. Herkend iemand deze vage klachten? ik kan er niks mee voel me ondanks dat wel goed niet ziek ofzo. vraag me af of de kwalen van de afgelopen dagen iets met de eerdere klachten te maken kunnen hebben? zou graag reactie\'s ontvangen.


heb je je bloed al eens laten testen op reuma?

label.Geplaatst op 2007-08-30 14:03:04


hoii ik ken herken deze klachten alleen had ik er veel meer bij..bij mij is na een half jaar de ziekte SLE ontdekt (auto-immuunziekte)..je kan op www.google.nl zoeken wat voor aandoening het is..ik slik er nu prednison voor ben inmiidels aan t afbouwen omdat de sle rustig is..hoop t nie voor je want het is een ingewikkelde aandoening maar je kan t voorstellen aan de arts of ze je daarop onderzoeken...sterkte!!

label.Geplaatst op 2008-02-12 21:32:14

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren