© 2024 solvo B.V.

Vitamine B12 tekort en Vitamine D tekort en Reuma klachten

Ik heb zelf nu een kuur vitamine D 1600 ie per dag voorgeschreven gekregen, en afgelopen vrijdag is er bloed afgenomen voor vitamine B12 tekort. Ik werd door mijn nieuwe reumathaloog op panadol gezet, 3 x per dag.Het feestje van geen pijn hebben, werd een nachtmerrie. Elke nacht werd ik huilend wakker van de pijn. Toen heb ik de brui er aan gegeven, en pakte gauw maar 2 piroxicam capsules. Ik ben naar bed gegaan en werd wel met koorts wakker, maar de pijn was weg.{Gelukkig} Ik werd ook naar de Podoloog gestuurd, en die meette even een paar zooltjes aan, kosten 180 euro. Na die 1 uur aangehad te hebben nog meer pijn in mijn knieën en mijn rug. Dus uit met die dingen, en dag 180 euro. Let wel heb ik een paar keer geprobeerd. Maar als je net zoals ik dierengeneeskunde leert, ga je verder zoeken. En ja hoor, ik las dit hele verhaal over vitamine B12 tekort. Doordat ik ook ineens oorsuisen kreeg, waar je haast gek van word. Net alsof de tv aanstaat, zonder zender en dan op een hoge freqentie. En toen ik gevonden had en las dat door vitamine B12 al deze klachten tevoorschijn komen. Ging ik verder zoeken..want ik had ook al last van loszittende kiezen, waarvan ik er 1 kwijt ben + onsteking. Bleek ook door de vitamine B12 tekort. Zojuist belandde ik op jullie site. En ik nam maar de moeite om deze link is hier te zetten, omdat ik denk dat veel mensen zich hierin wel herkennnen! Groetjes Keefer http://www.fonteine.com/b12.html


Ja dat herken ik zeker!!! ik ben lid van stichting b12 tekort zoek daar maar,en je kan met al je vragen terecht. Sterkte oh ja,ik injekteer mezelf om de 4 weken. Groet RM

label.Geplaatst op 2009-10-26 17:17:17

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren