© 2024 solvo B.V.

Ziekte van Forestier (DISH)

Sinds 1985 ben ik bekend met de Ziekte van Forestier, tegenwoordig ook bekend als DISH. Ofschoon ik globaal op de hoogte ben van de gevolgen, zou ik toch willen weten wat de progressie van deze aandoening is, wat ertegen te doen, behalve pijnstillers slikken, en of er enig verband is met Polyneuropathie. Begin 2009 is bij mij polyneuropathie geconstateerd. Ik zou een antwoord van een deskundige op prijs stellen, waarbij ik garandeer dat ik zijn/haar uitspraken niet zal misbruiken. Bij voorbaat mijn dank!

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren