© 2024 solvo B.V.

Aan AIMEE !!!!!

Aimee bedankt voor je reactie op mijn bericht... Ik heb daar ook op gereageerd... Ik hoop dat je er naar wilt kijken... Het staat bij mijn bericht schaamte/onzekerheid.... Dank je XxX Sousy ( ik heette vroeger habibti maar heb mijn naam veranderd )


Okee, ik weet niet meer wat het was, maar k zal eens kijken. Bedoelde je van dat teiltje water? Dat lijkt me een prima oplossing, of iets anders? Ik zal eens verder kijken, k ben op zoveel fora.........

label.Geplaatst op 2005-09-30 23:21:42


Ja, precies, dat vind ik ook. Anders kom je alleen maar in de ellende.

label.Geplaatst op 2005-10-01 18:40:00


Danjewel voor het helpen... Ik heb er veel aan!!! Maar het is ook zo dat ik best graag met hem naar bed wil, maar het gewoon simpel weg niet durf... Niet dat ik bang ben dat het pijn gaat doen ofzo maar gewoon het mezelf blootstellen en geven aan een ander... Ook heeft hij voor mij heel veel vriendinnen gehad en daar ook seks mee gehad... Ik schaam me dan een beetje want hij heeft dus veel sekspartners gehad en dan kom ik aan als iemand die absoluut geen ervaring heeft en niet veel durft... En ik schaam me gewoon... Ik ben niet dik ( ik ben 1.73 en weeg 60 kilo ) maar gewoon ja het is moeilijk om uit te leggen maar ik vind mezelf met kleren aan mooier dan zonder kleren aan en ik ben bang dat hij dat ook gaat vinden... Want juist omdat hij meer meisjes heeft gehad ben ik bang dat hij gaat denken : \'oh maar die andere was toch mooier en beter\'... Ik weet niet wat ik met mijn gevoelens aan moet... Kan iemand me nog helpen? Liefs, Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-04 16:17:01


Hay, Je bent prima op gewicht, precies goed. Maar je schrijft dat hij al veel meisjes heeft gehad. Hoelang heb je dan al verkering? een paar maanden pas? En zijn jullie van plan samen te geen wonen of te gaan trouwen? Je schreef dat je pas 15 jaar bent en volgens mij kun je het beste wachten met n**ken tot je 2 jaar verkering hebt of zo en echt van plan bent te trouwen of samen te gaan wonen. Of tot je 18de, das ook nog jong genoeg om ontmaagd te worden. Liefst tot je huwelijksnacht, maar dat kan ik niet zeggen, want ik ben je moeder niet, als ik je moeder wel was zou ik dat zeggen, laat hem wachten tot de huwelijksnacht, maar ik ben nu niet bevoegd om dat te zeggen. Je schrijft dat hij al meerdere meisjes heeft gehad, en als je nu met hem naar bed gaat, zal hij je laten barsten en dan ben jij je maagdelijkheid kwijt. Misschien krijg je wel HIV omdat ht condoom scheurt of een andere ziekte, want iemand die vele contacten heeft gehad heeft grot kans op een ziekte, of een schimmelinfectie. Het feit alleen al dat jij je schaamt voor hem, wil al zeggen dat er iets in jou is, wat het tegen wil houden. Je voelt je bij hem niet op je gemak. Waarom zou jij je moeten schamen voor je maagdelijkheid? Juist niet, je zou juist trots moeten zijn. Je zou je eerder kunnen schamen als je op je 15de al meerdere jongens hebt gehad in bed, dat is om te schamen. En jou lichaam hoef je je al helemaal niet voor te schamen, want jou lichaam is nu nog puur, rein. Ik snap wel dat je het graag wilt, want je schrijft er alsmaar over, dus je wil het. Maar, stel je voor dat je het doet........ wat gebeurt er dan? Dan ben jij een van de velen die hij in bed heeft gehad. (is dat leuk om te weten? Als het uit is en jij behoort tot het rijtje? ) Jij zult veel verdriet krijgen dan. Omdat hij je dan ontmaagd heeft zul jij je extra aan hem gehecht gaan voelen en je zult veel geestelijke pijn krijgen. Wacht toch nog 2 jaar, tot je zeker bent van hem, dat hij je toekomst kan geven. Waarom moet je zonodig NU ontmaagd worden? Op je 15de al? Om het verdriet te leren kennen? Je kunt op zo veel manieren vrijen zonder je maagdelijkheid te verliezen, do dat dan, als je zo hitsig bent dat je je niet kunt inhouden, met elkaars handen, en niet de echte "daad". Je moet het zelf weten, maar ik kan je er verder geen raad over geven. Je weet hoe ik er over denk, en dat zeg ik alleen om jou te beschermen, en je voor verdriet te behoeden. Hij zal je toch als minderwaardig zien als je op deze leeftijd al toegeeft. Natuurlijk wil hij graag met je naar bed. Welke jongen of man wil dat niet met een meisje van 15jr ? Denk aan je reinheid die je nu nog bezit, als mijn dochter van 15jr in jou situatie zou zijn, zou ik haar binnenshuis proberen te houden, sorry dat ik het zeg. Misschien kom ik hard over, maar ik zeg het voor jou eer en gevoel. Liefs Aimee

label.Geplaatst op 2005-10-04 21:08:38


aimee ??? ben je moeder theresa ofzo !!!!!!!! laat die meid toch lekker der gang gaan geeeeez

label.Geplaatst op 2005-10-12 17:57:30


Nounou Pan, je gaat nogal tekeer tegen Aimee. Ik ben het wel met haar eens. Volgens mij wil ze het meisje van 15 jaar, alleen goede raad geven en voor verdriet behoeden. Tja, ze had natuurlijk ook kunnen zeggen: "Ga lekker je gang meid, laat je lekker pakken en zorg dat je zoveel mogelijk sexuele ervaring opdoet op je 15de, met liefst zoveel mogelijk mannen" Was dat een beter advies geweest? Volgens mij niet. Aimee is misschien een wat oudere vrouw die dit soort dingen serieus opneemt. En ik zou ook niet willen dat mijn dochters zich op hun 15de al laten pakken, als ik eerlijk ben, ik moet er niet aan denken. Zeker niet door Jan en alleman.

label.Geplaatst op 2005-10-30 15:26:20


hoor je mij dan zeggen dat ze het vooral moet doen dan??? volgens mij had ik gezegd dat dat meisje zelf wel kan bepalen wat ze wil. en je kan haar heus wel waarschuwen maar ik vind dat je haar niet moet dwingen het niet te doen omdat je er anders zoveel verdriet van krijgt. en ik zie ook geen reden voor verdriet het stelt toch niet veel voor.

label.Geplaatst op 2005-11-10 22:39:10


Dat is jou mening Pan. Maar niet iedereen denkt hetzelfde en heeft hetzelfde meegemaakt. Ik ben een man maar heb nooit zomaar een meisje gepakt omdat ik daar op dat moment de gelegenheid voor had en ik heb wekelijks gelegenheid, want ik ben muzikant en ze bieden zich aan, ook meisjes van 15, 16 jaar. Genoeg vrienden van mij doen dat wel, ook getrouwde vrienden. Moeten ze zelf weten, maar is niet mijn style. Nooit gedaan ook. Bovendien zijn er ook nog allerlei SOA's. Want met condoom willen de meeste mannen echt liever niet. Okee, niet mijn pakkie aan, ik ben happy met mijn moppie, al 14 jaar. Maar als mijn dochter straks 15 is, zou ik hetzelfde advies aan haar geven als Aimée zegt. Wat is nou 15 jaar? Een kind nog. Ik zou de bak in kunnen draaien als ik een meisje van 15 jaar zou pakken. Groet, Leen

label.Geplaatst op 2005-11-10 23:02:26


Ik heb de discussie een beetje vanaf de zijlijn gevolgd. En ik ben haast geneigd om te denken en te zeggen dat Pan, alias San, van de zelfde leeftijd is als Sousy. Als je een keertje tijd hebt Pan, of San, dan moet je mijn reactie eens lezen welke ik aan Sousy heb geschreven. Dan begrijp je misschien wél wat er bedoeld wordt. En voor wat Leendert Jan schrijft,daar heb ik groot respect voor. Respect omdat hij van die kinderen afblijft. Bij hem komt het dan wekelijks voor, in mijn functie heb ik het bijna dagelijks mee gemaakt. Leendert Jan heeft het al aangehaald, als iemand zijn of haar ervaring gebruikt om iets duidelijk te maken is dat per definities nooit fout.

label.Geplaatst op 2005-11-11 21:58:48


ik heb niet dezelfde leeftijd als sousy

label.Geplaatst op 2005-11-17 20:28:26

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren