© 2024 solvo B.V.

Afscheiding

hallo ik ben een meisje van 18 en heb best veel last van afscheiding. het is gewoon doorzichtig en droogt wit op voorderest heb k er geen last van en k heb het al sinds dat ik ongesteld geworden ben. ok ben k een keer uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis omdat ik opgenomen was voor me blindedarm, en ze veel testen hebben gedaan. Dus een soa lijk me onwaarschijnlijk. Maar toch wil k er vanaf. kan je er iets tegen doen of is dat onmogelijk ? liefz meisje uit eindhoven


Je kan er niet van af komen. Het is vaak iets wat komt en gaat, waar de ene vrouw nou eenmaal meer last van heeft dan de andere. Probeer niet met zeep te wassen, draag katoenen ondergoed, inlegkruisjes, dat soort zaken. Er is geen medicijn waardoor je er zo maar vanaf bent.

label.Geplaatst op 2005-03-26 00:33:13


Ik heb ook heel veel last van afscheiding het is zelfs soms rood of bruin en ik weet ook dat het heel vervelend kan zijn. Maar mijn huisarts zei dat ik kantoenen ondergoed moest dragen en ik gebruik de laatste tijd een bepaalde zeep die kan je gewoon bij drogist halen dat helpt ook wel beetje. Maar ook tijdens het vrijen kan het lastig zijn.

label.Geplaatst op 2005-04-10 13:54:20


de afscheiding die jij beschrijft is normaal. elke vrouw heeft afscheiding. je hoeft je hier geen zorgen over te maken. als de afscheiding veranderd van kleur of geur of als je jeuk of pijn krijgt moet je even naar de dokter. groetjes

label.Geplaatst op 2005-04-26 13:37:07

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren