© 2024 solvo B.V.

Afscheiding

Ik heb een vraag. Ik ben 1,5 jaar terug geleden getest op chlamydia omdat ik toen veel afscheiding had, branderig gevoel bij vrijen en na het vrijen opgezette schaamlippen. Ik bleek het toen niet te hebben. Heb nu meer als 2 jaar dezelfde partner. Kan ik nu nog chlamydia krijgen? Ik weet dat hij schoon is. Toen ik die chlamydia test kreeg 1,5 jaar terug toen was ik al meer als een half jaar bij hem. Ik had paar maanden geleden een soort van pukkeltje in me vagina. de dokter zei dat dit een ontstoken slijmvlieskliertje was. Kan dat?? Hij had het nagekeken en gevoeld.


De huisarts zal het wel goed gedaan hebben. En als je 2 jaar dezelfde parner hebt en niemand is vreemd geweest, kan je geen chlamidia zomaar krijgen.

label.Geplaatst op 2004-04-02 17:31:05

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren