© 2024 solvo B.V.

Al 12 dagen ongesteld

Twee weken geleden ben ik, netjes volgens de aanwijzingen, begonnen met de pil(Microgynon 30), op de eerste dag van mijn menstruatie. Echter, die is niet meer gestopt sindsdien. Dit ben ik nu uiteraard behoorlijk zat. Ik heb ook veel last van kramp en naar mijn idee lijkt het bloeden eerder erger dan minder te worden. Iemand enig idee of dit aan de pil ligt of dat er iets anders aan de hand is? Overigens is er vorige week een kies getrokken waarna ik een antibioticakuur heb voorgeschreven gekregen. Deze verminderd te betrouwbaarheid van de pil. Kan dit dus ook van invloed zijn op bovenstaande klachten? Ben benieuwd.


van wie heeft u de pil gekregen? heeft u die van uw huisarts want ja dan is het ook zijn verantwoordelijkheid dat hij uw deze pil voorschijft, maar het kan ook zijn dat als u de pil gebruikt dat de pil er voor zorgt dat het de rommel even opspaart met gevolg dat u wat langer ongesteld blijft maar dit gaat vanzelf wel over. mochten de klachten terug komen dan raad ik u eens met uw huis arts te bezoeken.

label.Geplaatst op 2005-07-09 16:37:54


Ik was ook een keer een hele maand lang ongesteld toen ik de pil begon te slikken, toen ben ik natuurlyk meteen gestopt want dat willen vrouwen natuurlyk niet, dan moet je je dokter raadplegen zodat hij een andere voor je kan zoeken die beter bij je past. Ik hoop dat je hier iets aan hebt gr. wendy

label.Geplaatst op 2007-07-24 03:16:09


Niemand die hier iets zinnigs op te zeggen heeft? Mm, jammer. Had het zo gehoopt aangezien ik inmiddels een hele strip geslikt heb en nog steeds ongesteld ben. De apotheker zegt dat mijn klachten niet van de pil kunnen zijn maar de doktersassistente zegt dat ik het nog drie (!) maanden aan moet kijken omdat mijn lichaam aan de pil moet wennen... Drie maanden??? En ik ging die pil nog wel slikken omdat ik dacht dat mijn menstruatie dan een beetje normaler werd en ik er eindelijk eens een beetje regelmaat in zou hebben (wat bijvoorbeeld heel handig is op vakantie) zonder elke maand buikkrampen, geshagrijn en zere borsten. Iemand ervaring met het opstarten van de pil en herkenning van de klachten? Duurt het inderdaad zo lang??

label.Geplaatst op 2005-06-16 12:53:47


Hallo, Ik heb met warmte wel gehad dat ik 14 dagen achter elkaar ongesteld was. Nu ben ik ouder en heb ik het minder, maar zo omstreeks mijn 30ste had ik dat met name in Frankrijk in de zomer 14 dagen achter elkaar, door de hitte....

label.Geplaatst op 2005-06-27 11:58:27


Het ligt aan de pil, ik heb het zelfde gehad met deze pil. je zult een andere moeten aanvragen. ik heb er een maand last van gehad. Dus op naar de dokter en een andere pil vragen.

label.Geplaatst op 2005-09-09 17:47:30


heeey. ik ben nu voor de eerste keer aan de pil begonnen, en ik ben nu al 11 dagen ongesteld. ik moest de eerste keer dat ik ongesteld werd beginnen met de pil. normaal was ik altijd 5/6 dagen ongesteld. Ik dacht dat ik door de pil ook juist nog maar 3 of 4 dagen ongesteld was en niet 11?! zou dit misschien zijn omdat je lichaam eraan moet wennen?

label.Geplaatst op 2009-06-01 11:32:07

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren