© 2024 solvo B.V.

Al 4 maanden een bijbalontsteking??

Ik heb al vanaf april last van mijn ballen en ben daarvoor naar de dokter geweest. Die constateerde een bijbal- ontsteking en daar heb ik antibiothica voor gehad. De medicijnen bleken niet heel erg aan te slaan en daardoor kreeg ik andere medicijnen en even \"was ik van de pijn verlost\". Niet veel later begon het gezeur weer en werd het ook heviger en heb er nu vele doktersafpsraken opzitten, 4 tot 5x medicijnen gehad, een echo laten maken, naar de uroloog geweest en er hebben al iets van 8 verschillende doktoren naar gekeken. En nog is het niet weg! De echo constateerde een bevestiging van een bijbal ontstkeing met heel veel vocht rondom de bijballen. Volgens de uroloog was mijn plasstraal e.d. in orde en was het ook een bijbalontsteking waar ik nog wat last van kon krijgen/hebben en hoefde ik verder geen medicatie en geen afspraak meer bij de uroloog te hebben. De laatste dagen wordt de pijn alleen maar weer heviger en ik begin er nu echt goed de pest in te krijgen. Ik zit al maanden thuis zonder iets te kunnen doen en ik vertrouw het \"zaakje\" niet, eerlijk gezegd. Zeker romdat het laatste dagen alleen maar weer erger wordt. Ik begin een beetje bang te worden. Iemand die hier ook last van heeft of advies heeft? Alvast bedankt! Groeten


ik zou toch nog maar eens contact opnemen met de uroloog dat het weer erger wordt en je alleen maar thuis kan zitten. wil hij er niets mee dan zou ik een second opinion vragen. als het zo niet overgaat moet er toch iets aan gedaan worden lijkt mij. succes

label.Geplaatst op 2007-07-22 13:24:23


Pijn wordt steeds erger(super pijnlijk!) en ik ga morgen weer contact opnemen met de uroloog, want veel langer trek ik het niet. Weet iemand of een "ontsteking" valt te opereren? Het is me nu echt aan het slopen van binnen. Moeheid, pijn, niks kunnen doen.

label.Geplaatst op 2007-07-22 22:41:56


Helaas heb ik er sinds 5 december 2007 ook weer last van. In 1995 had ik het voor het eerst en hielpen medicijnen nauwelijks. Het heeft een vol jaar geduurd voor dat ik er geen last meer van had. Naar het schijnt is het hardnekkig en/of een vervelende plaats. Na het eenmaal gehad te hebben komt het gemakkelijker terug vanwege littekenvorming. Ik moet weer een prijs betalen voor mijn 4000 zomerse fiets kilometers. Dit mag op zich geen oorzaak zijn maar het helpt er wel aan mee als je aanleg ontwikkeld hebt.

label.Geplaatst op 2007-12-14 18:29:57

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren