© 2024 solvo B.V.

Altijd afscheiding

Help!! wie weet er raad, ik heb erg veel afscheiding, en pijn tijdens het vrijen(het is net of hij niet meer past), heb de stoute schoenen aan getrokken en ben naar de huisarts gegaan die heeft mij metronidazol voor geschreven, wachten en wachten, maar nee het wordt niet beter, nou ja dan nog maar een keer weer heen nu heeft hij mij doxy disp gegeven, wachten en wachten en nee het hielp weer niet, nog maar een keer weer heen en wat voor antwoord heb ik nu??!!! mijn biologische klok is gewoon van slag!! je snapt natuurlijk dat ik liever niet weer naar die kwakzalver wil, weet iemand raad, het is niet alleen voor mij heel vervelend maar ook voor mijn vriend, help help help groetjes cynt.


Hay, Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar als je bv 37jr bent, dan kunnen dat hormonale schommelingen zijn, dat duurt een paar jaar voor de overgang, heb ik al 10 jaar last van........ Maar als je 23jr bent is het een ander verhaal

label.Geplaatst op 2005-10-22 15:36:16


De kans dat er nu, na de metronidazol en doxycycline nog een infectie is (schimmel of bacterieel) is redelijk klein. Dit is iets waar meer vrouwen mee zitten en wat vaak ook wel weer overgaat. Afscheiding kan door het leven heen nogal schommelen qua hoeveelheid. De pijn van het vrijen kan misschien eerder liggen in het feit dat je je bekkenbodemspieren te sterk aanspant tijdens het vrijen. Je raakt dan als het ware in een vicieuze cirkel. Als het de vorige keer pijn gedaan heeft, ben je meer gespannen de volgende keer en ga je je er erg op focussen met als gevolg dat je niet ontspannen genoeg bent en het weer pijn doet. Zorg dat je de volgende keer echt goed ontspannen bent en goed vochtig. Zeker als het voorheen wel goed ging, dan zal dit zeer waarschijnlijk de oorzaak zijn.

label.Geplaatst op 2005-10-28 00:07:56


ben 21!!dus dit komt toch echt niet goed denk ik zo

label.Geplaatst op 2005-10-23 11:12:33


Ja, wat ook wel zo kan zijn, is dat je je te vaak wast van onderen. Of hormoonschommelingen. Of zeep. Als je bv zwanger bent, heb je ook altijd last van afscheiding, en dan krijg je de neiging om je 3 keer per dag te wassen, maar de vroedvrouw zei destijds, dat dat juist niet goed was, dat je je 1 keer per dag moest wassen, liefst met een douchekop schoonspoelen alleen met lauw water, want van zeep kan je ook afscheiding krijgen. Als je je toch met zeep wilt wassen , raadde ze vroeger "lifeboy" aan (ik vond dat naar ziekenhuis stinken), tegenwoordig heb je "sebamed" femina intiemwash.Ruikt neutraal. Geparfumeerde zeep kan je ook afscheiding van krijgen, sommige vrouwen weten dat niet. Als je je vagina smorgens goed uitspoelt,liefts alleen met water, dan kanhet zijn dat je geen of weinig afscheiding hebt. Bij mij is dat in ieder geval zo. Ik spoel het een maal daags schoon, en vlak voor de gemeenschap, en 1 keer per week was ik het poesje met sebamed, bevalt me goed. (oh, sorry, ik wil geen reclame maken) Misschien is dat het? Zeep?

label.Geplaatst op 2005-10-30 15:54:40


hoi co heel erg bedankt zal dus gewoon even afwachten of het minder wordt, in ieder geval bedankt

label.Geplaatst op 2005-11-01 21:15:43


Nee, als je zo jong bent. Misschien kun je beter nog een keer naar de dokter gaan. Misschien kan hij iets van die afscheiding onderzoeken of op kweek zetten? Sterkte!

label.Geplaatst op 2005-10-27 22:37:25


ik spoel hem elke morgen even met de douchekop, gewoon lauw water, waste hem eerder wel met zeep maar ben daar ongeveer een jaar geleden mee gestopt omdat ik ergens gelezen had dat dat helemaal niet goed was. Had altijd wel een klein beetje afscheiding, maar de laatste 6 a 7 mnd naar mijn idee extreem veel. zwanger zou ik toch ook wel niet zijn, want ben gewoon elke keer ongesteld en heb geen dikke buik,en denk dat dat anders na 6mnd toch wel te zien zou zijn.maar ja zal co zijn advies opvolgen en gewoon even afwachten, in ieder geval iedereen bedankt ik vind dit een hele leuke site waar je een stuk wijzer van wordt.

label.Geplaatst op 2005-11-01 21:25:35


hoi ik heb hetzelfde probleem. ik gebruik soms lactacyd en met name na het vrijen. ooit vertelde iemand mij dat die afscheiding een gist probleem is. je hebt dan te veel gist in je lijf! ooit heb ik een gistvrij en suikervrij dieet gevolgd en idd toen was het probleem ook weg... maar het dieet heb ik nooit kunnen volhouden...

label.Geplaatst op 2008-04-02 15:46:41

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren