© 2024 solvo B.V.

ANDERE MENSTRUATIE, ZWANGER??? WIE KAN MIJ HELPEN????

Hoi allemaal Ik zit met een probleem waar ik al maanden over pieker, heb namelijk eerder een bericht op deze site gezet over of ik misschien zwanger kon zijn omdat ik antibiotica heb gebruikt (slik wel de pil) ... wordt er echt gek van omdat ik er echt de hele dag aan denk... Hoop echt dat iemand me hier antwoord op kan geven. Heb namelijk voor de laatste keer sex gehad in augustus daarna heb ik dus die antibiotica gebruikt en vanaf die tijd wordt ik nog wel ongesteld maar is het minder lang en minder hevig (en het is in het algemeen bruinig spul met af en toe iets bloed erbij). Ik ben twee maanden geleden naar de huisarts geweest en heb hem dit verteld hij zei dat het verder niet erg was, maar hij heeft me verder niet onderzocht. Ik heb daarom besloten om afgelopen week een test te gaan doen ik heb dit gedaan en het was negatief dus niet zwanger.. toch kan ik het niet uit mijn hoofd zetten omdat je vaak hoort dat mensen gewoon blijven menstrueren tijdens de zwangerschap (heb af en toe pijn in mijn buik en kleine tikjes net of spiertjes samentrekken(maar dit kan natuurlijk ook komen omdat ik er de hele dag aan denk), verder zie ik mijn buik niet groeien en ik ben ook niet aangekomen, verder zijn mijn tepels ook niet gevoelig) ik weet niet of ik die test (clear blue) wel volledig kan vertrouwen... Kan iemand me vertellen wat ik moet doen? Alvast bedankt!!! gr kiron


Nou, je bent dus zeeeeeer waarschijnlijk NIET zwanger. Het is niet zo dat als je een paar dagen antibiotica slikt dat je meteen zwanger wordt. Antibiotica kunnen de werking van de pil verminderen; dat is niet synoniem aan zwanger worden. Je menstrueert gewoon door, zwangerschapstest negatief.. Wat wil je nog meer? Dus gewoon ontspannen..

label.Geplaatst op 2006-01-02 21:21:00


ja lijkt me niets aan de hand. je kunt voor je geruststelling nog 1 test doen. als deze ook negatief is kun je er toch wel op vertrouwen? succes

label.Geplaatst op 2006-01-03 17:27:50


Het is wat laat, maar volgens mij is het verstandig om gewoon wel een onderzoek te laten doen, niet omdat je zwanger denkt te zijn (wat ik met de andere 2 eens bent dat je zeer waarschijnlijk niet zwanger bent) maar dat er wel iets anders aan de hand kan zijn. Als je ineens heel anders menstrueerd moet je dat mijns inziens laten onderzoeken.... Wat zegt je huisarts ervan? Groetjes Karlina

label.Geplaatst op 2006-02-09 23:15:30


als je vanaf augustus geen geslachtsgemeenschap meer hebt gehad....dan had je ondertussen ook wel andere aanwijzingen gevoelt dat je zwanger zou zijn. een clearblue test is zeker wel te vertrouwen. En als je huisarts je niet verder test, dan zal hij ook wel zeker zijn van het feit dat je niet zwanger bent. Ontspan jezelf en maak je nou niet enorm gek.

label.Geplaatst op 2006-02-20 21:03:07

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren